DÉ SPECIALIST OP HET GEBIED VAN BBQ'S

Wij leveren zo spoedig mogelijk!

logo bbqspecialist.nl oranje

Garantie en klachten

Garantie en klachten

BBQspecialist.nl hanteert de garantievoorwaarden zoals deze vanuit de diverse merken & wettelijk wordt gehanteerd.
Standaard voor uw barbeque geldt een garantie van één jaar voor productiefouten, en wel vanaf de aankoopdatum, mits het apparaat conform de gebruikshandleiding is gebruikt. Uw aankoopbon met daarop de aankoopdatum fungeert als garantiebewijs.
Eventuele slijtage, roestvorming, vervorming en verkleuring van de onderdelen (met name van de roestvrijstalen onderdelen) die direct met het vuur in aanraking komen, zijn normaal en worden in geen enkel geval als een productiefout beschouwd – zij zijn het logische gevolg van het gebruik van de barbecue. Specifiek het houtskoolreservoir van de Lotus grill is een slijtageonderdeel en dient regelmatig te worden vervangen.

Wij garanderen een juiste basisinstelling van de techniek. De garantie geldt niet voor schade als gevolg van normale slijtage, onjuiste behandeling of het gebruik, misbruik, foutieve installatie of reparatie. In geval van een gerechtvaardigde en tijdige reclame, zullen wij naar onze keuze reparatie of vervanging aanbieden.
De aansprakelijkheid voor verwijtbare schade aan leven, lichaam of gezondheid blijft onaangetast; Dit geldt ook voor de verplichte aansprakelijkheid krachtens de Wet Productaansprakelijkheid.

U kunt e.v.t. problemen per mail duidelijk omschreven en waar nodig ondersteund met foto's aan BBQspecialist.nl melden. Dit zal via ons of de klantenservice van de betreffende leverancier verlopen.

BBQspecialist regelt alleen vervangende onderdelen voor uw barbecue, als de barbecue zelf ook aangekocht is bij BBQspecialist (met uitzondering van vervangende onderdelen voor de LotusGrill). Mocht u onderdelen voor uw barbecue zoeken omdat deze bijvoorbeeld versleten of kapot zijn en de barbecue is niet bij BBQspecialist aangeschaft, kan BBQspecialist niets voor u betekenen. De oplossing hiervoor is terug te gaan naar de verkooppartij waarbij u de barbecue aangekocht heeft.

Klachten & geschillen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bbqspecialist.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wil je op de hoogte blijven van heerlijke BBQ bereidingstips, recepten en aanbiedingen?

REGISTREREN
Klantenservice
Stuur via WhatsApp
De waardering van www.bbqspecialist.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 3112 reviews.